Saturday 30 August 2008

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΘΡΗΣΚΟΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ

Την Κυριακή 31 Αυγούστου του 2008, τη 12η μεσημβρία, οι Έλληνες Αρχαιόθρησκοι, ιερείς και πολίτες -αλλά και όσοι αισθάνονται Έλληνες- θα ανέβουν στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης για να τελέσουν ιεροπραξία προς τιμήν της Θεάς Αθηνάς Παλλάδος - Προμάχου, με σκοπό την προστασία των ιερών της Ακρόπολης. Η ιεροπραξία έχει χαρακτήρα αποτροπαϊκό (αποτροπής του κακού) και αποτελεί ιερή, δηλαδή ειρηνική και φιλοσοφική καταγγελία - διαμαρτυρία για την αποκαθήλωση των ιερών της Ακροπόλεως και τη μετατροπή των δομικών στοιχείων των Ναών σε “κινητά” μνημεία, τα οποία παραδίδονται έρμαια στη γυάλινη, και ξένη, και εχθρική προς τον ελληνικό λαό και την Ιστορία του “κηδεμονία” του νέου μουσείου.
Καταγγέλλουμε, λοιπόν, στον ελληνικό λαό ότι τελούμε υπό κατοχήν μιας ψευδο-“πολιτιστικής” ολιγαρχίας - οικονομοκρατίας, επικίνδυνης και βαθύτατα διεφθαρμένης, που τα πρώτα μιασματικά αποστήματά της, αποκαλυπτόμενα, δηλητηρίασαν ήδη τον εθνικό μας βίο μέσα από την πρόσφατη υπόθεση Ζαχόπουλου. Κι όπως κι εκείνος μάς είχε απέναντι, έτσι θα μας έχουν και οι “επίγονοί του”, οι παραπολιτισμικοί “κλώνοι του”!
Ίτε, παίδες Ελλήνων! Ελευθερούτε πατρίδα!
Νυν υπέρ πάντων αγών!
Υπέρ βωμών και εστιών…

ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΑΠΑΝΤΕΣ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΥΤΟ ΘΕΜΑ

Στις 22/5/2008 ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ ξεκίνησε το δικό του αγώνα για τη διάσωση του προπύργιου του διαχρονικού Ελληνισμού, του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης. Ας διαβάσουμε, λοιπόν, τι λένε οι αρχαιολόγοι σχετικά με τον κίνδυνο που απειλεί τον μεγαλύτερο και ιερότερο πνευματικό και πολιτισμικό θησαυρό της Ελλάδος.
Ας διαβάσουμε τι γράφουν στο σχετικό δελτίο τύπου:
“Η αποκοπή του Νέου Μουσείου Ακροπόλεως από τον Αρχαιολογικό χώρο του Ιερού Βράχου, μνημείου της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς και υψίστου συμβόλου του ελληνικού έθνους, με τον οποίο άρρηκτα συνδέεται, είναι θεσμικά και λειτουργικά απαράδεκτη, υπονομεύει το αίτημα των Ελλήνων για επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα και αντίκειται στην ουσία του άρθρου 24 του Συντάγματος.”
Μας κοροϊδεύουν, Έλληνες, ότι δήθεν ενδιαφέρονται για τα λεγόμενα “ελγίνεια” και την επιστροφή τους στην πατρίδα. Και οι πράξεις τους το επιβεβαιώνουν, καθώς ετοιμάζονται να ξεπουλήσουν κι άλλα… κι άλλα… ΟΛΑ, αν το καταφέρουν! Και μπροστά στο σκοπό τους δεν υπολογίζουν ούτε Σύνταγμα, ούτε νόμο, ούτε όσιο, ούτε ιερό!
Εύγε, λοιπόν, στο ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ που αποφάσισε να αντιδράσει με κάθε τρόπο εναντίον αυτής της καταφανούς υπονόμευσης του δημόσιου χαρακτήρα της προστασίας της αρχαιολογικής μας κληρονομιάς. Έτσι, στις 9/6/2008 ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ απέρριψε ομόφωνα τη μετατροπή του Νέου Μουσείου Ακροπόλεως σε ΝΠΔΔ (Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου), εξηγώντας στο αντίστοιχο δελτίο τύπου μεταξύ άλλων και τα εξής:
“Η μετατροπή αρχαιολογικών μουσείων σε ΝΠΔΔ έχει ως πρότυπο τη λειτουργία των μεγάλων μουσείων του εξωτερικού (Λούβρο, Βρετανικό, Μητροπολιτικό Νέας Υόρκης). Αυτή όμως είναι μία εντελώς ατυχής προσπάθεια εξομοίωσης, καθώς τα τελευταία προέκυψαν κάτω από εντελώς διαφορετικές ιστορικές συνθήκες και εξυπηρετούν πολύ διαφορετικούς στόχους. Αποτελούμενα από ανομοιογενείς συλλογές θησαυρών, έργων τέχνης και αρχαίων αντικειμένων από όλα τα μέρη του κόσμου, που αποκτήθηκαν συχνά με αθέμιτους τρόπους και είναι αποκομμένα από τα ιστορικά πολιτισμικά τους συμφραζόμενα, τα μουσεία αυτά, που γεννήθηκαν στο πλαίσιο της αποικιοκρατικής αντίληψης του 19ου αι. είναι σήμερα περισσότερο ή λιγότερο ιδιωτικοί οργανισμοί με στόχο κυρίως το κέρδος. Αντίθετα τα ελληνικά μουσεία που δημιουργήθηκαν για να στεγάσουν μνημεία της εθνικής παράδοσης, οφείλουν να εξυπηρετούν τη διαδικασία της αυτοσυνειδησίας και της διαρκούς επιμόρφωσης των πολιτών της χώρας μας αλλά και του κόσμου…Άλλωστε, το συγκριτικό πλεονέκτημα των ελληνικών αρχαιολογικών μουσείων είναι ακριβώς το γεγονός ότι υποστηρίζονται από τα ανεξάντλητα και συνεχώς ανανεούμενα αποθέματα ευρημάτων που εξασφαλίζουν κυρίως οι πολυάριθμες σωστικές ανασκαφές… Τα παραπάνω ισχύουν κατ’ εξοχήν για το μουσείο της Ακροπόλεως, το οποίο δε νοείται να λειτουργεί ξεκομμένο από τον αρχαιολογικό χώρο. Σύμφωνα με τη σύγχρονη μουσειακή αντίληψη, μουσείο είναι ολόκληρος ο χώρος με τα κινητά ευρήματα και τα ακίνητα μνημεία του, που αποτελεί ένα ενιαίο ιστορικό και πολιτισμικό σύνολο.”
Στο ίδιο δελτίο τύπου τίθενται τα εύλογα ερωτήματα: “Ποιος και πώς θα διαχειρίζεται τα νέα ευρήματα που θα προκύπτουν στο μέλλον; - Ποιος θα αποφασίζει πότε και ποια νέα ευρήματα θα εκτεθούν;” και καταδεικνύεται ότι με το νέο Μουσείο Ακροπόλεως δημιουργείται: “ένας γραφειοκρατικός μηχανισμός διαχείρισης, όπου εξαφανίζεται η κυρίαρχη λειτουργία του Μουσείου ως χώρου παιδείας, αναψυχής και πολιτισμού μέσω της ανάδειξης των μνημείων, χάριν μιας στείρας οικονομιστικής αντίληψης”, ενώ καταγγέλλεται με παρρησία ότι: “η ιδέα της πώλησης ή της ανταλλαγής έργων τέχνης (!!!) από τα περιεχόμενα του συγκεκριμένου μουσείου, που προφανώς δεν είναι άλλα από τα ευρήματα του Ιερού Βράχου… αντιβαίνει όχι μόνο στο Σύνταγμα, αλλά και στο κοινό αίσθημα όλων των Ελλήνων.”
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ ζήτησε επίσης τη γνώμη του Επιμελητηρίου Περιβάλλοντος και Βιωσιμότητος σχετικά με το εν λόγω Μουσείο και τη “νομική μορφή” του. Η απάντηση του δρα Καραμανώφ, μέλους του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου, είναι αποκαλυτική και ανάμεσα στα άλλα, αναφέρει και τα εξής:
“Το μεν Κράτος έχει τη γενική εκ του Συντάγματος αρμοδιότητα για την επιδίωξη δημοσίων σκοπών χάριν του δημοσίου συμφέροντος… Σε καμία όμως περίπτωση το ΝΠΔΔ δεν ταυτίζεται με το Κράτος… Για το λόγο αυτό δεν επιτρέπεται η ανάθεση σε ΝΠΔΔ εν λόγω ή εν μέρει αρμοδιοτήτων οι οποίες κατά το Σύνταγμα πρέπει να ασκούνται από το ίδιο το Κράτος. Αυτό έχει κριθεί από τη νομολογία του Σ.τ.Ε. (Συμβούλιο της Επικρατείας)…” Και διευκρινίζεται πιο κάτω: “Μεταξύ των αρμοδιοτήτων που, κατά ρητή συνταγματική επιταγή, ανήκουν αποκλειστικώς στο Κράτος είναι και η προστασία του πολιτιστικού περιβάλλοντος και των στοιχείων της πολιτιστικής μας κληρονομιάς (άρθρο 24)…” Κι αυτό γιατί… “τα υλικά στοιχεία της Ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς, κινητά και ακίνητα, τα ‘έργα των προγόνων του ελληνικού λαού’, όπως προσφυώς τα χαρακτήρισε ο πρώτος Αρχαιολογικός Νόμος του 1834, δεν είναι απλώς δημιουργήματα μοναδικής ιστορικής και καλλιτεχνικής αξίας με παγκόσμια ακτινοβολία. Το βασικό τους χαρακτηριστικό είναι ότι αποτελούν προϊόντα του γηγενούς ελληνικού πολιτισμού…” Όπως γηγενής είναι και η πατρώα θρησκεία για την οποία δημιουργήθηκαν και την οποία εμείς σήμερα εκφράζουμε ως ζώντες και παρόντες ιερείς και πολίτες Έλληνες Αρχαιόρθησκοι. Αποφαίνεται, λοιπόν, ο δρ. Καραμανώφ ότι: “η απάντηση στο ερώτημα αν είναι κατά το Σύνταγμα επιτρεπτή η μετατροπή των Ελληνικών Μουσείων σε ΝΠΔΔ είναι αρνητική”, επειδή “αποτελούν προέκταση των αρχαιολογικών χώρων”.
Ούτως ή άλλως, όπως αναφέρει ο δρ. Καραμανώφ: “Η διοίκηση και διαχείριση ενός ή περισσοτέρων εκ των ως άνω αντικειμένων αρμοδιότητος ΥΠ.ΠΟ. δεν μπορεί να αποσπασθεί κατά τόπον (λ.χ. Αρχαιολογικός χώρος Δελφών ή Ολυμπίας)…” Και ο κίνδυνος της “απόσπασης” και εξαφάνισης των ιερών και των οσίων των Ελλήνων δεν είναι πλέον προ των πυλών, αλλά εμπράγματος και ενσαρκωμένος. Όπως καταγγέλλει η Ακαδημία Αθηνών, ήδη έχουν μονίμως (!!!) παραχωρηθεί -δηλαδή, έχουν δοθεί χωρίς αντάλλαγμα, έχουν χαριστεί!- αρχαιολογικοί θησαυροί της Ολυμπίας σε ένα (ποιο, αλλήθεια;;;) αθλητικό μουσείο των Ολυμπιάδων στην Ελβετία! Και καταγγέλλεται επίσης ότι ετοιμάζεται έκθεση 19 εκλεκτών έργων του 5ου και 4ου αι. π.α.χ.χ. -τα οποία δε διαλέγουμε καν εμείς, οι “άλλοι” τα “διαλέγουν”!- στη National Gallery της Νέας Υόρκης. Ανάμεσά τους… μετόπη από τον Παρθενώνα και θωράκιο από το Ναό της Απτέρου Νίκης του Ιερού Βράχου! Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Έλγιν, δηλαδή! Αίσχος τους!
Αλλά γιατί γίνονται όλα αυτά; Ορθότατα υποδεικνύεται -τύχη αγαθή- από την Ακαδημία Αθηνών το πραγματικό βάθος αυτής της ύπουλης, μυστικής και έντεχνα μεθοδευμένης διαρπαγής της ιερής κληρονομιάς μας: “Η προβαλλόμενη σύνδεση της παροχής αυτής προς μουσειακούς οργανισμούς (του εξωτερικού) με αντιπαροχή την προστασία (;;;) των εθνικών μας συμφερόντων, δεν είναι πλέον επιτρεπτή… Η παρούσα διεθνής συγκυρία το επιβεβαιώνει… Άλλωστε, η πολιτική κατάσταση στην περιοχή μας επιδεινώνεται σταδιακά και οι διαθέσεις των διαφόρων μεγάλων ‘φίλων’ απέναντί μας με τον καιρό αλλοιώνονται δυσάρεστα, σε ρυθμό αντιστρόφως ανάλογο με την προθυμία μας να φανούμε ευχάριστοι.”
Επιτέλους, το είπαν! Βρήκαν το θάρρος και εύγε τους!
Μπορεί, βέβαια, ο γενικός γραμματέας της Αρχαιολογικής Εταιρείας ακαδημαϊκός Βασίλειος Πετράκος να μην παίρνει ανοικτά θέση περί της “αισθητικής” του Νέου Μουσείου Ακροπόλεως, αυτού του κατά γενική ομολογία απίστευτου κτιριακού τερατουργήματος, που προσβάλλει αυτήν ακριβώς την πολιτιστική μας κληρονομιά, από τη στιγμή που α/ κατέστρεψε με την κατασκευή του… την ιστορία μας (!), στέλντοντας στη λήθη μία από τις καλύτερα διατηρημένες πλευρές της Αρχαίας Αθήνας και β/ δε διαθέτει κανένα κλασικό αρχιτεκτονικό στοιχείο και αποτελεί έναν απαράδεκτο οπτικά, έναν κακάσχημο γυάλινο κύκλωπα καταμεσής στο όμορφο ιστορικό κέντρο της πόλεως την Αθηνών. Ο κ. Πετράκος, όμως, έχει απέραντο δίκιο όταν καταφέρεται εναντίον του ανοσιουργήματος της μεταφοράς των ιερών μας αντικειμένων από την Ακρόπολη στο Μουσείο αυτό της ντροπής: Τα καλλιτεχνήματα εγκατέλειψαν την Ακρόπολη μέσα σ’ έναν ορυμαγδό διαφημιστικής υστερίας για το χώρο του μουσείου, για τα διάφανα δάπεδά του, για τον τρόπο εκσφενδονισμού των αρχαίων από το Βράχο με τρεις γερανούς…” Αλήθεια, γιατί όλα τα ΜΜΕ πρόβαλλαν με τόσο πάθος και μανία αυτή την υπόθεση του “Μουσείου” και κώφευσαν τόσο μερολητικά απέναντι στις τόσες επίσημες και ανεπίσημες φωνές που βοούσαν περί του αντιθέτου; Γιατί δεν ενημέρωσαν τον ελληνικό λαό για όλα όσα εξυφαίνονται με αφορμή το εν λόγω Μουσείο, το οποίο θα μπορεί να κάνει ό,τι θέλει την ιερή περιουσία του ελληνικού λαού; Αλλά ας δούμε τι άλλο λέει ο κ. Πετράκος: “Αλλά αυτά τα έργα τέχνης, που βρέθηκαν όλα στο Βράχο, δεν είχαν αφήσει το χώμα του από τη στιγμή που γεννήθηκαν. Δεν άφησαν την Ακρόπολη ούτε κατά τον πόλεμο για να κρυφθούν.” Και ο ακαδημαϊκός επισημαίνει τον κίνδυνο που τα απειλεί σήμερα από τους υπευθύνους… “συνεχιστές” του “ευαγούς” έργου του κ. Ζαχόπουλου: “Οι σημερινοί διαχειριστές των αρχαίων φοβάμαι πως τα βλέπουν όπως οι πολιτικοί”. Ανάλγητα, δηλαδή!

Εμείς, οι Έλληνες Αρχαιόθρησκοι, δε θα αφήσουμε τους διαχειριστές να σβήσουν τις μνήμες μας προς χάριν των ποταπών πολιτικών σκοπιμοτήτων της εγχώριας “δημοκρατικώς εμφανιζόμενης” ολιγαρχίας, η οποία παραμένει μία πάγια πληγή στο Νεοελληνικό κράτος. Δε θα επιτρέψουμε στους ιερόσυλους να αποκαθηλώσουν τα ιερά μας, τα οποία, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Λιβάνιος: “είναι τα μάτια των πόλεων”. Και όταν οι πόλεις βγάζουν μόνες τα μάτια τους, τότε, τυφλές καθώς είναι, στις μεγαλύτερες συμφορές εκτίθενται. Κι όσο πιο μεγάλη η ύβρις, τόσο πιο μεγάλο το άγος. Γι’ αυτό, δε θα επιτρέψουμε στους σύγχρονους μιμητές του Ρωμαίου (Βυζαντινού) αυτοκράτορα Αρκαδίου να εφαρμόσουν στα ιερά των Ελλήνων για άλλη μια φορά την ανθελληνική “εντολή”: “ες έδαφον φέρειν”!
Γιατί για μας η Αθηνά Παλλάς -που, ως Πρόμαχο, σε μάχη την καλούμε τώρα- είναι Θεά μας, ο κοσμοσείστης Ποσειδών είναι Θεός μας κι αυτός, μα και η Νίκη είναι επίσης Θεά μας. Και θα δώσουμε αγώνα για τα ιερά μας, ιερά με τα οποία ως θρησκευτές της πατρώας και γηγενούς των Ελλήνων θρησκείας, διατηρούμε δικαιωματικά μόνιμη πνευματική σχέση. Και το δικαίωμά μας αυτό δε θα το εγκαταλείψουμε. Ποτέ!
Ο αγών αρχίζει, λοιπόν, από αυτή την Κυριακή, 31/8/2008, στις 12 το μεσημέρι, και όσοι… Έλληνες, εστέ παρόντες. Νυν υπέρ πάντων αγών!

Για τους ιερείς και τους πολίτες Έλληνες Αρχαιοθρήσκους
Διοδώρα - Ντορέτα Πέππα
Υπεύθυνη ιερατική λειτουργός

Τηλ. Επικοινωνίας: 6939470683

No comments: