Tuesday 28 April 2009

Boycott "Diana" tissue paper products

Η χαρτοβιομηχανία Θράκης έχει αναγνωρίσει τα Σκόπια ως "Μακεδονία"




... Η χαρτοβιομηχανία Θράκης Diana έχει αναγνωρίσει τα Σκόπια ως "Μακεδονία" . Τα αρχικά που βλέπετε στα αριστερά αντιστοιχούν στις χώρες. Το ΜΚ είναι για τα Σκόπια ως "Μακεδονία". ...
Μποϋκοτάρετε τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας! Στείλτε επίσης e-mail διαμαρτυρίας στο sales@diana.gr που μπορείτε να δείτε και παρακάτω. 'Η θα σταματήσουν αυτή την χυδαιότητα που διαπράττουν με μοναδικό σκοπό το κέρδος ή να μετακομίσουν στα Σκόπια και να πουλάνε στους Σκοπιανούς τα προϊόντα τους. Κατακλύστε τους με e-mail. Κάντε τους βούκινο!



Χρησιμοποιείτε Yahoo!

Friday 24 April 2009

ΦΑΚΕΛΟΣ:Ανθελληνική Προπαγάνδα στο Πάντειο

vol.2 Συνέντευξη πτυχιούχου φοιτητή από το αμαρτωλό τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας

Λέγεται ότι το Πάντειο είναι το φυτώριο των αφελληνισμένων συνειδήσεων. Βρήκαμε τον προσφάτως αποφοιτήσαντα φοιτητή Βαγγέλη Κ., ο οποίος σε μία σύντομη συνέντευξη μας σόκαρε.

Βαγγέλη, ποιοι καθηγητές κάνουν ανθελληνική προπαγάνδα στο Πάντειο;

Υπάρχουν στο Πάντειο καθηγητές, όπως ο Αλέξης Ηρακλείδης που διδάσκουν ότι τα ΣΚΟΠΙΑ πρέπει να ονομάζονται Μακεδονία και ότι δεν επέλεξαν για νονό τους την Ελλάδα και το ότι εμείς αποκαλούμαστε Έλληνες συμβαίνει κατά παραχώρηση της αντικειμενικής αλήθειας που είναι άλλη. Αποκαλώντας παράλληλα τον Κωνσταντίνο Παπαρρηγόπουλο επιστημονικοφανή εθνικιστή και ξεπερασμένο ιστοριογράφο. Ότι η Τουρκία απειλείται περισσότερο από την χώρα μας παρά το αντίθετο. Ότι είναι παράλογο να εξοπλίζονται στρατιωτικά τα νησιά μας χωρίς να έχει εκδηλωθεί πρώτα μία τουρκική στρατιωτική επιχείρηση καταλήψεώς των.

Καθηγητές όπως ο Πεσμαζόγλου (βλέπε πλήρες προφίλ του "καθηγητή) που ισχυρίζεται ότι για την Μακεδονία υπάρχουν 73 διαφορετικοί χάρτες και ότι είναι παραλογισμός να διεκδικεί η χώρα μας την ελληνικότητά της Μακεδονίας και ακόμη ότι το έθνος είναι ένα συλλογικό φαντασιακό κατασκεύασμα (με λίγα λόγια επιχειρούν να βγάλουν τρελό όποιον δεν τοποθετείται στον ακραίο διεθνισμό).

Καθηγητές όπως ο Γιάννης Γιαννουλόπουλος που διδάσκει το μάθημα της ιστορίας της Αλβανίας, αλλά και Ελληνική Ιστορία και ο οποίος αποκαλεί τους Σκοπιανούς Μακεδόνες ακόμα και δημοσίως.

Καθηγητές όπως ο Δημήτρης Χριστόπουλος με το ΚΕΜΟ ο οποίος θεωρεί ότι στην Ελλάδα καταπιέζονται οι Μακεδόνες ως μειονότητα, οι οποίοι όμως δεν είναι Έλληνες και δε μπορούν να μιλήσουν την μητρική τους γλώσσα, την μακεδονική (!!!) και ότι στην Θράκη μας οι Έλληνες Μουσουλμάνοι που προστατεύονται από την Ελληνική Πολιτεία δεν είναι Έλληνες αλλά Τούρκοι και μάλιστα ότι δεν πρέπει να τους αποκαλούμε Έλληνες Μουσουλμάνους, αλλά Τούρκους κατά ευθεία παράβαση της συνθήκης της Λωζάννης που ομιλεί μόνο για θρησκευτικές μειονότητες και όχι για μία εθνική μειονότητα.

Σε τι αποσκοπεί αυτό το ανθελληνικό μένος;

Σκεφτείτε ότι οι άνθρωποι αυτοί με το λόγο και τις σκέψεις που αναπτύσσουν, δομούν κείμενα τα οποία σχηματίζουν μία νέα ελληνική ιστοριογραφία, η οποία είναι υπεύθυνη για την διαμόρφωση ενός συλλογικού ασυνειδήτου ενοχών και εντροπής για την εθνική μας ταυτότητα στο χώρο των φοιτητών κατά καταστρατήγηση του άρθρου 16 του Συντάγματος που επιτάσσει ανάπτυξη εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης ως σκοπό της δημοσίας εκπαιδεύσεως. Δεν θα εγράφοντο δε τέτοια κείμενα για την Ελλάδα από κανένα πανεπιστήμιο της Ευρώπης ή του Κόσμου. Παρόμοια πράγματα ίσως να κατεγράφοντο από κεμαλιστές στρατηγούς της Άγκυρας, από εντολοδόχους του Γκρουέφσκι και ίσως από στελέχη του UCK.

Αντίθετες φωνές δεν υπάρχουν; Τι αντιμετώπιση έχει ένας φοιτητής που θα φέρει αντιρρήσεις σε όσα διδάσκουν;

Οι άνθρωποι αυτοί, οι οποίοι τουλάχιστον στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών και Ιστορίας πλειοψηφούν συντριπτικά, εναλλασσόμενοι μάλιστα στις θέσεις του Προέδρου και του Αντιπροέδρου του Τμήματος διώκουν συστηματικά τις πατριωτικές ιδέες των φοιτητών, τιμωρώντας την απόκλιση και επιβραβεύοντας την ευθυγράμμιση με τα καινοφανή ανθελληνικά ιδεολογήματά τους για να καταλάβετε την ιδεολογική τρομοκρατία που υφίστανται συν τοις άλλοις οι νέοι στα πανεπιστήμια σήμερα.

Αλλά το βασικό γνώρισμα όλων αυτών είναι ότι έχουν ωφεληθεί από την εξουσία, ότι έχουν πλημμελή επιστημονική κατάρτιση, ότι έγιναν καθηγητές με δημόσιες σχέσεις και ότι κάθε φορά που αδυνατούν να εξουδετερώσουν επιχειρήματα πατριωτών φοιτητών, ακολουθούν την πάγια τακτική της περιθωριοποίησής τους στα μάτια των συμφοιτητών τους, αποκαλώντας τους ακραίους ή και μεροληπτώντας στην βαθμολόγησή τους.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο τεύχος 16 (Μάρτιος 2009) του διμηνιαίου περιοδικού Patria.

Σημ. Όλα τα στοιχεία συνηγορούν ότι στο συγκεκριμένο τμήμα παράγεται ανθελληνική προπαγάνδα με αναπαραγωγή στις επόμενες γενιές των επιστημόνων της Ιστοριογραφίας. Αυτός ο φαύλος κύκλος δεν πρόκειται φυσικά να σταματήσει αφού με το προκάλυμμα του αυτοδιοίκητου των Πανεπιστημίων και της "αγωνιστικής" αριστεράς, κάποιοι εκτελούν εντολές ξένων συμφερόντων. Και αν βάλουμε και την ροπή προς τον Σύριζα μεριά που έχουν ορισμένοι εξ αυτών των καθηγητάδων νομίζω πως εύκολα συνάγεται το συμπέρασμα με τι έχουμε να κάνουμε. Ο φάκελος φυσικά δεν κλείνει!

Wednesday 22 April 2009

PROMETHEIA 2009



The top event of the ancient Greek spirit

Three-day events on Olympus (19,20 & 21/06/09)


The Prometheia festival is the top event highlighting the ancient Greek spirit. Inspired and realised by the Stockholm University Professor of Philosophy, Tryphon Olympios, it has now gained the status of a pan-Hellenic institution, as it now enters their 14th year of continuous presence.

A multitude of visitors for Greece and abroad gather every year at the fabulous natural surroundings of the Prometheus bosket at the foot of Mount Olympus to exchange opinions, honour the ancient philosophers (Friday, day one of the festival), to breathe the refreshing air of the countryside, to camp setting their tents and many of them to spend the night talking and stargazing on the Mountain of the Gods. And of course, to get initiated to our ancestral spirit by watching the events of the Promethean drama and the Promethean fire that have been the cornerstone of the Greek worldview and the Greek culture. These events (Saturday night, day two of the festival) attract thousands of visitors due to the deep emotional and mystical atmosphere they invoke. Following the main event is a Dionysian celebration until late in the night. On Sunday morning (day three of the festival) cleansing, names-giving and marital ceremonies take place, according to the rituals of the Greek pre-Christian tradition.

This year’s Prometheia will take place on the 19, 20 and 21th of June 2009. During these three-day events, representatives of organisations or individuals from every corner of the world, who consider themselves to be spiritual descendants of the Greek culture and the Greek civilization, are welcome.

It will be our pleasure if you honour these events with your presence. Those not wishing to camp, that would rather stay in a hotel, could contact us to send them a full list of the area`s hotels so they can book in time.

In every case, let this invitation be the initiative for a further acquaintance and strengthening of our relationships, of all those who are interested in the re-association of the modern world and of mankind to the values, the culture and the ethos that the Greek philosophy and worldview represented. A re-association that is necessary, we believe, for the creation of a future society based on virtue and knowledge, and for a universal Human, one of freedom, one of creation and one that honours our species.

Monday 13 April 2009

Mr Konstantinos Karamanlis. A great Greek traitor. ΣΥΝΘΕΤΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΙΔΑΙΑ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ

ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΩΝ «ΠΑΥΛΟΣ

ΜΕΛΑΣ», ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ.net», ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ «ΜΑΚΕΔΝΟΣ», ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ, ΤΗΣ ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΕΝΩΣΕΩΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ, ΤΗΣ ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΕΝΩΣΕΩΣ ΚΑΝΑΔΑ, ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΤΗΣ ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΕΝΩΣΕΩΣ ΑΦΡΙΚΗΣ, ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ

Μακεδονία, 12 Απριλίου 2009 μ.Χ.

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ


«Όταν μιλάω για αμοιβαία αποδεκτή λύση, σας απαντώ ευθέως ότι, ναι, εννοώ σύνθετη ονομασία»!

Ντόρα Μπακογιάννη

Καθημερινή, 14/10/2007

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_14/10/2007_245171

Την όμορφη Αριδαία της Πέλλας διάλεξε ο Πρωθυπουργός για να επαναλάβει μέσα στην ατόφια καρδιά της Μακεδονίας, την απαράδεκτη, αιρετική και υποχωρητική πρόταση της «Σύνθετης Ονομασίας», θέση που για πρώτη φορά παρουσίασε σε συνέντευξή της η Υπουργός Εξωτερικών στην Καθημερινή, στις 14 Οκτωβρίου 2007, ανήμερα του επίσημου εορτασμού του Μακεδονικού Αγώνα…

Παραβιάζοντας την ιστορική απόφαση των Πολιτικών Αρχηγών το 1992, υπό την Προεδρία του θείου του Κωνσταντίνου Καραμανλή και του επίσης ανένδοτου Ανδρέα Παπανδρέου, ο σημερινός Πρωθυπουργός πληγώνει τη Μακεδονία και τους Μακεδόνες και ανατρέπει την πάγια εθνική πολιτική, για μη αναγνώριση των Σκοπίων με οποιαδήποτε ονομασία «Μακεδονία», που ισχύει από την κομμουνιστική ανακήρυξη του νέου ονόματος του Ομόσπονδου Γιουγκοσλαβικού Κρατιδίου της Βαρντάρσκα στα 1944, από τον Τίτο!!!

«Η Ελλάδα θα αναγνωρίσει ανεξάρτητο κράτος των Σκοπίων μόνον εάν τηρηθούν και οι τρεις όροι που έθεσε η ΕΟΚ στις 16 Δεκεμβρίου '91 με την αυτονόητη διευκρίνιση ότι στο όνομα του κράτους αυτού δεν θα υπάρχει η λέξη “Μακεδονία”»!

Ανακοινωθέν Συμβουλίου Πολιτικών Αρχηγών, δια του Πρέσβεως Πέτρου Μολυβιάτη,

13 Απριλίου 1992

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:

ΝΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΘΕΤΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ

Συγκεκριμένα είπε κατά λέξη ο Πρωθυπουργός στην Αριδαία (11/4/2009):

«Το διαβατήριο για τους ευρωατλαντικούς θεσμούς απαιτεί ένα σύνθετο όνομα με γεωγραφικό προσδιορισμό που θα ισχύει έναντι όλων. Και η ευθύνη για το διαβατήριο αυτό ανήκει στα Σκόπια».

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:

ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΝΘΕΤΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ

«Σύνθετη Ονομασία», όμως σημαίνει ονομασία που θα εμπεριέχει τον πανάρχαιο ελληνικό όρο «Μακεδονία»! Κάτι που είναι αδιανόητο και ιστορικά και εθνολογικά ανυπόστατο, παράλογο και απαράδεκτο, όπως τόνιζε σε σχετική επιστολή του ο αείμνηστος Κωνσταντίνος Καραμανλής προς τους Ευρωπαίους Ηγέτες, στις 3/1/1992!

«Η αναγνώριση της αυτοαποκαλούμενης "Δημοκρατίας της Μακεδονίας" έχει θεμελιώδη σημασία για την Ελλάδα και το γνωρίζω καλύτερα από κάθε άλλον αφού είμαι ο ίδιος Μακεδών. Η Δημοκρατία αυτή δεν έχει δικαίωμα ούτε εθνολογικά, ούτε ιστορικά να λέγεται Μακεδονία»!

«Η εθνολογική σύνθεση του πληθυσμού της χώρας αυτής αποτελείται από Αλβανούς, Τούρκους, Τσιγγάνους και Σλάβους, που καμία σχέση δεν έχουν με Μακεδόνες»!

«Είναι αδιανόητο με την λήξη του Ψυχρού Πολέμου να δίδεται ιστορική νομιμοποίηση σε Τίτο και Μόσχα που ονόμασαν την Νότιο Γιουγκοσλαβία σε Μακεδονία προς έξοδο στο Αιγαίο, αποσπώντας την Μακεδονία από την Ελλάδα».

Ο αείμνηστος Πρόεδρος Κωνσταντίνος Καραμανλής στην επιστολή του προς τους 15 ηγέτες της ΕΟΚ, 3/1/1992

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΤΟ

«ΑΝΩ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»

Σημειώνουμε, ότι π.χ. η σύνθετη ονομασία «ΑΝΩ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» είναι επιπλέον απαράδεκτη και απόλυτα επικίνδυνη, διότι αποτελεί σαφή αρχαίο, ελληνικό γεωγραφικό προσδιορισμό των περιοχών Γρεβενών, Καστοριάς, Φλώρινας και Κοζάνης από τους Ιστορικούς Ηρόδοτο και Θουκυδίδη! Πράγμα που σημαίνει πως εάν την αποδώσουμε στα Σκόπια, τους δίδουμε το «ιστορικό» δικαίωμα να επικαλούνται τη μελλοντική προσάρτηση των εν λόγω περιοχών της Δυτικής μας Μακεδονίας, επικαλούμενοι τους …αρχαίους Έλληνες Συγγραφείς!

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟ ΤΟ

ΕΛΛΗΝΙΚΟ «ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»

Από την άλλη πάλι, το «Βόρεια Μακεδονία», είναι επίσης απόλυτα ελληνικό όνομα, διεθνώς δηλωμένο και κατοχυρωμένο, όπως προκύπτει από τα επίσημα Υπομνήματα της Επιτροπής Αλυτρώτων Βορείου Ελλάδος, με τίτλο «Η ΑΛΥΤΡΩΤΟΣ ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» και υπότιτλο «ΕΚΚΛΗΣΙΣ ΑΛΥΤΡΩΤΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, προς τους Δημοκρατικούς Λαούς των Ηνωμένων Εθνών, Συμμάχων του Ελληνισμού κατά τον τελευταίον πόλεμον», Θεσσαλονίκη 1946!!!

Το Υπόμνημα αυτό του 1946, κατοχυρώνει ως ελληνική και την ονομασία «Βόρεια Μακεδονία» αποδεικνύοντας ότι σε μεγάλο μέρος του σημερινού κρατιδίου των Σκοπίων κατοικούσαν Έλληνες και όχι εθνικά «μακεδόνες», οι οποίοι Έλληνες και αντιμετώπισαν τρομακτικές διώξεις και γενοκτονίες!

Σημειώνεται δε ότι οι σημερινοί Έλληνες των Σκοπίων φτάνουν τις 240.000 ψυχές και αποτελούν τη δεύτερη μεγαλύτερη μετά τους Αλβανούς, εθνική μειονότητα του Κρατιδίου!

Η τυχόν παράδοση λοιπόν της ονομασίας «Βόρεια Μακεδονία» στα Σκόπια, όχι μόνο θα νομιμοποιούσε την δήθεν ύπαρξη «μακεδονικού έθνους» που κατοικεί στη «Βόρεια Μακεδονία», όχι μόνο θα παρέγραπτε οριστικά τα νόμιμα δικαιώματα των αληθινών και μόνων Βορειομακεδόνων, της ελληνικής δηλαδή εθνικής μειονότητας των Σκοπίων, αλλά και θα εξουδετέρωνε τον πιο σημαντικό μοχλό ξεσκεπάσματος του Σκοπιανισμού, ο οποίος καταπιέζει μια τεράστια ελληνική μειονότητα εκεί, υφαρπάζοντας το όνομα και την ταυτότητά της, προκειμένου να την αφομοιώσει και να την εξαφανίσει, για να διεκδικήσει στη συνέχεια ανενόχλητα και το ελληνικό γειτονικό έδαφος, θέτοντας την ίδια ώρα θέματα «περιουσίων», «αποζημιώσεων» και «μειονοτήτων» μέσα στην Ελλάδα!

Με άλλα λόγια, τα Σκόπια σήμερα το μόνο που φοβούνται, είναι η έγερση και πολιτική οργάνωση του μόνου πληθυσμιακού κομματιού που δικαιούται να αποκαλείται «Μακεδόνες=Έλληνες», επειδή ακριβώς η επίσημη εμφάνισή του σαν ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ=Έλληνες, θα συντρίψει μια για πάντα τους ψευδομακεδόνες =Σκοπιανούς!!!

Επομένως η παράδοση του Βόρεια Μακεδονία, σημαίνει παράδοση της αιώνιας ελληνικής ταυτότητας των Βορειομακεδόνων, δηλαδή της καθοριστικής Ελληνικής Μειονότητας των Σκοπίων, όταν η Βουλγαρία από την άλλη μεριά είναι γνωστό ότι ασκεί σαφή και εκτεταμένη προπαγάνδα προσεταιρισμού μεγάλου μέρους των Σκοπιανών, για κάθε μελλοντική εκμετάλλευση… Για κάθε μελλοντική νέα Βαλκανική Συνθήκη…

Είναι επείγουσα άρα ανάγκη, όχι μόνο η υπεράσπιση του «Βόρεια Μακεδονία», αλλά και η επίσημη ενεργοποίηση από την Αθήνα του δικαιώματος και του ενδιαφέροντός της για την Ελληνική Μειονότητα των Σκοπίων! Τους θρυλικούς Βορειομακεδόνες, συμπεριλαμβανομένων των χιλιάδων αθώων Ελληνόπουλων που είχαν οδηγηθεί στα χρόνια του εμφυλίου στη Γιουγκοσλαβία και διατηρούν σήμερα, τουλάχιστον τα 2/3 αυτών, τη μαρτυρική ελληνική τους συνείδηση!

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ

Ο νυν Πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, παρακάτω στην ίδια ομιλία του στην Αριδαία, μετά την εκτόξευση της απαράδεκτης «Σύνθετης Ονομασίας», αυτοπροβλήθηκε σαν «Μακεδόνας», χωρίς δάκρυα και συγνώμη, λέγοντας:

«Η ιστορία δεν παραχαράσσεται, δεν παραγράφεται, δεν ξαναγράφεται. Ως Μακεδόνας και ο ίδιος το επιβεβαιώνω ότι αυτό δεν γίνεται»…

Πράγματι δε γίνεται! Αλλά το να είσαι Μακεδόνας, δηλαδή Έλληνας της Μακεδονίας, σημαίνει πάνω από όλα ότι δεν δέχεσαι να μοιραστείς το όνομα και την ιστορία σου με τους σφετεριστές των Σκοπίων!

Σημαίνει ότι σέβεσαι το Μακεδονικό Αγώνα και τον συνεχίζεις «τοις κείνων ρήμασι πειθόμενος»!

Σημαίνει ότι αντιδράς όταν ξένες δυνάμεις επισφραγίζουν την παραχάραξη, επενδύοντας σε μελλοντική διεκδίκηση επί τους εδάφους της Βόρειας Ελλάδας, με όχημα την ονομασία!

Σημαίνει ότι δεν δίνεις το όνομα της πατρίδας σου!

Δεν ενδίδεις! Δεν υποχωρείς! Δεν υποκύπτεις! Ζεις, αναπνέεις και πεθαίνεις για ιδανικά και αξίες πολύ μεγαλύτερες από ένα κόμμα και μια προσωρινή θέση!

Ζεις, παλεύεις και πεθαίνεις σαν Μακεδόνας! Σαν ασυμβίβαστος Έλληνας!

Δεν προσφέρεις το όνομα με σύνθετη, προσχηματική ονομασία στα Σκόπια και την Τουρκία σύμμαχό τους!

ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑ μελλοντικών διεκδικήσεων κατά της Ελλάδος!

Δεν δίνεις το Υπουργείο Εξωτερικών σε εκείνους που θεωρούν εκ των προτέρων «χαμένο» τον αγώνα, αλλά ακολουθείς τον ασυμβίβαστο δρόμο των Κωνσταντίνου Καραμανλή και Ανδρέα Παπανδρέου στο Σκοπιανικό, που ήξεραν πολύ καλά, ότι «το όνομα είναι το όχημα του αλυτρωτισμού»! Και γι΄ αυτό απέρριπταν κάθε σύνθετη ονομασία που θα εμπεριείχε τον όρο «Μακεδονία»!

ΕΘΝΙΚΟ ΔΑΚΡΥ – ΕΘΝΙΚΟ ΔΟΓΜΑ

Και αν δεν έχεις δάκρυα, προφέροντας το ιερό όνομα της Μακεδονίας μας, τότε ας θυμάσαι τα δικά του! Τα δάκρυα του αείμνηστου και αληθινού Μακεδόνα Προέδρου, που το 1992, κατά την άφιξή του στο Αεροδρόμιο «Μακεδονία» είχε πει λόγια που σημάδεψαν ανεξίτηλα τη μακεδονική γη:

«Να καταλάβουν επιτέλους, ότι δεν υπάρχει παρά ΜΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ! Και η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ αυτή είναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ»!!!

«Μία Μακεδονία» σημαίνει καμία άλλη! Καμία «Άνω», «Βόρεια», «Νέα» «Μακεδονία»! Καμία «Σύνθετη Μακεδονία»! Και αυτό αποτελεί Εθνικό Δόγμα και παγκόσμια αξίωση του απανταχού Ελληνισμού!

Οι παραβάτες αυτού το Δόγματος, δεν δικαιούνται να λέγονται Μακεδόνες!

ΤΑ «ΑΚΡΑ» ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ…

Και από την άλλη, δεν δικαιούνται να ισχυρίζονται πως αγωνίζονται για τη «Μακεδονία», οι στυλοβάτες του Πρωθυπουργού, τα «άκρα» στήριξής του, που διαρκώς δηλώνουν κοινοβουλευτικά, δημόσια και ιδιωτικά την υποστήριξη και τη συμπαράστασή τους στον Καραμανλή, ο οποίος όμως ευθύνεται τελικά και συντηρεί την αδιέξοδη, επιζήμια και απαράδεκτη πολιτική της «Σύνθετης Ονομασίας» για τα Σκόπια!

Ο ΝΕΟΣ ΠΑΛΜΟΣ

Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, είναι μεγάλη ιδέα! Για μεγάλες καρδιές, που αγωνίζονται με αγνότητα και αγάπη, με πατριωτισμό και όχι εθνικισμό! Με ανιδιοτέλεια και όχι μικροκομματισμό! Με περηφάνια και όχι με φόβο! Με καμάρι και όχι με ντροπή! Με φωνή ηχηρή και όχι με σιγή! Με εντιμότητα και όχι με διγλωσσία! Με παλικαριά και όχι με δολοπλοκίες!

Ο κοινός χτύπος τους, συνιστά πια εθνικό παλμό, που είναι αδύνατον πλέον να τον παραβλέψει κανείς! Πολύ περισσότερο που ο γιγάντιος αυτός παλμός εξελίσσεται σε Πολιτικό Εθνικό Παλμό, απαιτώντας συγκεκριμένες πολιτικές και λύσεις για τα μεγάλα και μικρά προβλήματα του Ελληνισμού και την αξιοπρέπεια της χώρας! Και σαφώς καμία απολύτως παραχώρηση του ελληνικού όρου «Μακεδονία» και των παραγώγων!

Εάν η Κυβέρνηση, η Αντιπολίτευση, τα Κόμματα, οι Πολιτικοί δεν συντονιστούν με τον Παλμό αυτό, σύντομα θα κληθούν να τον αντιμετωπίσουν όχι πλέον σαν ένα αόριστο κοινωνικό ρεύμα, αλλά σαν μια μεγάλη, οργανωμένη και πανίσχυρη Πολιτική Δύναμη, όπου θα συμμετέχουν από κοινού όλοι μαζί αδερφωμένοι οι ποιοτικοί και αξιοπρεπείς Έλληνες και του Εξωτερικού και του Εσωτερικού!

Ο δε Πρωθυπουργός, έχει μια τελευταία ευκαιρία. Να απομακρύνει τις επόμενες ώρες την Υπουργό Εξωτερικών και την πολιτική της και δεύτερον να ζητήσει δημόσια συγνώμη από τον Μακεδονικό Ελληνισμό για τη «σύνθετη» προσβολή του!

Πριν να είναι πολύ αργά…

Sunday 12 April 2009

Letter to the Archaeology Magazine by UC Berkeley Professor (emeritus) of Archaeology, S. Miller

January 22, 2009

Editor, Archaeology Magazine

36-36 33rd Street

Long Island City, NY 11106

U.S.A.


Dear Sir,

I opened the January/February issue of Archaeology today and eagerly turned to “A Letter from Macedonia” only to discover that it was actually a letter from ancient Paionia – the land north of Mt. Barmous and Mt. Orbelos. Livy’s account of the creation of the Roman province of Macedonia (45.29.7 and 12) makes clear that the Paionians lived north of those mountains (which form today the geographically natural northern limits of Greece) and south of the Dardanians who were in today’s Kosovo. Strabo (7. frag 4) is even more succinct in saying that Paionia was north of Macedonia and the only connection from one to the other was (and is today) through the narrow gorge of the Axios (or Vardar) River. In other words, the land which is described by Matthew Brunwasser in his “Owning Alexander” was Paionia in antiquity.

While it is true that those people were subdued by Philip II, father of Alexander, in 359 B.C. (Diodorus Siculus 16.4.2), they were never Macedonians and never lived in Macedonia. Indeed, Demosthenes (Olynthian 1.23) tells us that they were “enslaved” by the Macedonian Philip and clearly, therefore, not Macedonians. Isokrates (5.23) makes the same point. Likewise, for example, the Egyptians who were subdued by Alexander may have been ruled by Macedonians, including the famous Cleopatra, but they were never Macedonians themselves, and Egypt was never called Macedonia (and so far as I can tell does not seek that name today).

Certainly, as Thucydides (2.99) tells us, the Macedonians had taken over “a narrow strip of Paionia extending along the Axios river from the interior to Pella and the sea”. One might therefore understand if the people in the modern republic centered at Skopje called themselves Paionians and claimed as theirs the land described by Thucydides.

But why, instead, would the modern people of ancient Paionia try to call themselves Macedonians and their land Macedonia? Mr. Brunwasser (p. 55) touches on the Greek claims “that it implies ambitions over Greek territory” and he notes that “the northern province of Greece is also called Macedonia.” Leaving aside the fact that the area of that northern province of modern Greece has been called Macedonia for more than 2,500 years (see, inter alios, Herodotus 5.17; 7.128, et alibi), more recent history shows that the Greek concerns are legitimate. For example, a map produced in Skopje in 1992 shows clearly the claim that Macedonia extends from there to Mt. Olympus in the south; that is, combining the ancient regions of Paionia and Macedonia into a single entity.



The same claim is explicit on a pseudo-bank note of the Republic of Macedonia which shows, as one of its monuments, the White Tower of Thessalonike, in Greece.

There are many more examples of calendars, Christmas cards, bumper-stickers, etc., that all make the same claim.

Further, Mr. Brunwasser has reported with approval (International Herald Tribune 10/1/08) the work of the “Macedonian Institute for Strategic Research 16:9”, the name of which refers “to Acts 16:9, a verse in the New Testament in which a Macedonian man appears to the Apostle Paul begging him: ‘Come over into Macedonia, and help us.’" But where did Paul go in Macedonia? Neapolis (Kavala), Philippi, Amphipolis, Apollonia, Thessaloniki, and Veroia (Acts 16:11-17:10) all of which are in the historic Macedonia, none in Paionia. What claim is being made by an Institute based in Skopje that names itself for a trip through what was Macedonia in antiquity and what is the northern province of Greece today?

I wonder what we would conclude if a certain large island off the southeast coast of the United States started to call itself Florida, and emblazoned its currency with images of Disney World and distributed maps showing the Greater Florida.

Certainly there was no doubt of the underlying point of “Macedonia” in the mind of U.S. Secretary of State Edward Stettinius on December 26, 1944, when he wrote:



“The Department [of State] has noted with considerable apprehension increasing propaganda rumors and semi-official statements in favor of an autonomous Macedonia, emanating principally from Bulgaria, but also from Yugoslav Partisan and other sources, with the implication that Greek territory would be included in the projected state. This government considers talk of Macedonian ”nation”, Macedonian “Fatherland”, or Macedonian “national consciousness” to be unjustified demagoguery representing no ethnic nor political reality, and sees in its present revival a possible cloak for aggressive intentions against Greece.”

[Source: U.S. State Department, Foreign Relations vol viii, Washington, D.C., Circular Airgram (868.014/26Dec1944)]



Mr. Brunwasser (a resident of Bulgaria), however, goes on to state, with apparent distain, that Greece claims “Alexander III of Macedon (Alexander the Great) . . . as Greek.”

This attitude mystifies me. What is there to “claim”? Alexander’s great-great-great grandfather, Alexander I, was certified as Greek at Olympia and, in the words of the father of history “I happen to know that [the forefathers of Alexander] are Greek” (Herodotus 5.22). Alexander’s father, Philip, won several equestrian victories at Olympia and Delphi (Plutarch, Alexander 4.9; Moralia 105A), the two most Hellenic of all the sanctuaries in ancient Greece where non-Greeks were not allowed to compete. If Philip was Greek, wasn’t his son also Greek?

When Euripides – who died and was buried in Macedonia (Thucydides apud Pal. Anth. 7.45; Pausanias 1.2.2; Diodorus Siculus 13.103) – wrote his play Archelaos in honor of the great-uncle of Alexander, did he write it in Slavic? When he wrote the Bacchai while at the court of Archelaos did he not write it in Greek even as it has survived to us? Or should we imagine that Euripides was a “Macedonian” who wrote in Slavic (at a date when that language is not attested) which was translated into Greek?

What was the language of instruction when Aristotle taught Alexander? What language was carried by Alexander with him on his expedition to the East? Why do we have ancient inscriptions in Greek in settlements established by Alexander as far away as Afghanistan, and none in Slavic? Why did Greek become the lingua franca in Alexander’s empire if he was actually a “Macedonian”? Why was the New Testament written in Greek rather than Slavic?

On page 57 of the so-called “Letter from Macedonia” there is a photograph of the author standing “before a bronze statue of Alexander the Great in the city of Prilep.”

The statue is patently modern, but the question is whether the real historic Alexander could have read the Slavic inscription beneath his feet. Given the known historic posterity of Slavic to Greek, the answer is obvious.

While Mr. Brunwasser’s reporting of the archaeological work in Paionia is welcome, his adoption and promotion of the modern political stance of its people about the use of the name Macedonia is not only unwelcome, it is a disservice to the readers of Archaeology who are, I imagine, interested in historic fact. But then, the decision to propagate this historical nonsense by Archaeology – a publication of the Archaeological Institute of America - is a disservice to its own reputation.

Let it be said once more: the region of ancient Paionia was a part of the Macedonian empire. So were Ephesos and Tyre and Palestine and Memphis and Babylon and Taxila and dozens more. They may thus have become “Macedonian” temporarily, but none was ever “Macedonia”.

Allow me to end this exegesis by making a suggestion to resolve the question of the modern use of the name “Macedonia.” Greece should annex Paionia – that is what Philip II did in 359 B.C. And that would appear to be acceptable to the modern residents of that area since they claim to be Greek by appropriating the name Macedonia and its most famous man. Then the modern people of this new Greek province could work on learning to speak and read and write Greek, hopefully even as well as Alexander did.



Sincerely,

Stephen G. Miller

Professor Emeritus, University of California, Berkeley



PS: For a more complete examination of the ancient evidence regarding Paionia, see I. L. Merker, “The Ancient Kingdom of Paionia,” Balkan Studies 6 (1965) 35-54



cc: C. Brian Rose, President, Archaeological Institute of America

Hillary Rodham Clinton, Secretary of State of the United States of America

Dora Bakoyiannis, Minister of Foreign Affairs of Greece

Antonis Samaras, Minister of Culture of Greece

Olli Rehn, European Commissioner for Enlargement

Erik Meijer, Member, European Parliament

Το ξύλο βγήκε από την Κόλαση

Γράφει η Λαμπρινή Χ. Θωμά - 03/04/2009

Πριν από μερικά χρόνια, τέτοιες μέρες, η είδηση για αιματηρές συγκρούσεις με «μαχαίρια, ρόπαλα και τσεκούρια» στο κέντρο της Αθήνας θα αντιμετωπίζονταν ως πρωταπριλιάτικη φάρσα. Να όμως που, για δεύτερη φορά μέσα στο τελευταίο εξάμηνο, συμμορίες αλλοδαπών συγκρούονται στις οδούς Σοφοκλέους και Μενάνδρου, διεκδικώντας, η κάθε εθνότητα, τον έλεγχο της περιοχής για τις δικές της «δραστηριότητες».

Δεν πρόκειται παρά για τις πιο εμπορεύσιμες από τις ειδήσεις της νέας βίας. Οι περισσότερες καθημερινές επιθέσεις, εγκλήματα και παραβάσεις μικρότερης έντασης δεν βλέπουν το φως της δημοσιότητας ή περιορίζονται σε κάποιο μονόστηλο. Οι επίσημες στατιστικές της αστυνομίας για το περασμένο έτος λένε ότι είχαμε 25% περισσότερους βιασμούς σε σχέση με το 2007 (και 34% παραπάνω σε σχέση με το μέσο όρο των τελευταίων οκτώ ετών), 16% περισσότερες ληστείες σε σχέση με το 2007 (και 54% παραπάνω σε σχέση με το μέσο όρο των τελευταίων οκτώ ετών), 15% παραπάνω διαρρήξεις (και 41% περισσότερες σε σχέση με το μέσο όρο των τελευταίων οκτώ ετών) και 30% περισσότερες υποθέσεις ναρκωτικών. Και ενώ είναι εντυπωσιακή η σταδιακή αύξηση της εγκληματικότητας από το 2000, ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η «έκρηξη» της το περασμένο έτος. Εντυπωσιακή και δυσοίωνη.

Ενώ σε κάθε κράτος που σέβεται τον εαυτό του αυτή η κατάσταση θα αποτελούσε αφορμή σοβαρού δημοσίου διαλόγου με ζητούμενο την λήψη των κατάλληλων μέτρων, στην Ελλάδα το όλο θέμα απαξιώνεται αν δεν λοιδωρείται κι όλας σαν «αδικαιολόγητη φοβία των μικροαστών» και των περιφρονητικά χαρακτηρισμένων ως «νοικοκυραίων».

Εν Ελλάδι, ορισμένοι έχουν εμπεδώσει τόσο την ρήση του Προυντόν ότι «η ιδιοκτησία είναι κλοπή» ώστε κάθε αντίδραση μπροστά στην άνοδο της εγκληματικότητας τους είναι περιφρονητέα. Όποιος δε επιθυμεί την εφαρμογή των νόμων, αυτός πια είναι σεσημασμένος οπαδός «του νόμου και της τάξεως», δηλαδή λίγο-πολύ χουντικός.

Αν μάλιστα τολμήσει να ψελλίσει ότι οι αλλοδαποί μετανάστες και λαθρομετανάστες έχουν παίξει και αυτοί το ρόλο τους στην άνοδο της εγκληματικότητας, ε, τότε πολιτικοί, δημοσιογράφοι, παράγοντες, μη κυβερνητικές οργανώσεις και μαϊντανοί των ΜΜΕ θα τον καταδικάσουν αυτόματα ως ξενόφοβο, ρατσιστή και οπαδό μπουμπούκων και ετέρων μπουμπουκιών.

Τι και αν ενώ οι αλλοδαποί υπολογίζονται γύρω στο 10% του πληθυσμού, είναι υπεύθυνοι για το 42% των ανθρωποκτονιών, 30% των απατών, 43% των βιασμών, 44% των διαρρήξεων, 32% των κλοπών τροχοφόρων, το 50.6% των ληστειών, 40.7% των υποθέσεων σεξουαλικής εκμετάλλευσης και το 26.3% των υποθέσεων παράνομης οπλοκατοχής που διεξάχθηκαν το σωτήριο έτος 2008.

Και οι αριθμοί είναι, από ό,τι φαίνεται, ξενόφοβοι. Και δεν είναι καν πλήρεις, αφού λόγω των δεκάδων χιλιάδων παράνομων ματαναστών που δεν είναι καταγεγραμμένοι πουθενά «και άρα χωρίς τους άτυπους κοινωνικούς ελέγχους που ισχύουν για τους άλλους, η συντριπτική πλειονότητα των εγκλημάτων που διαπράττονται από τους αλλοδαπούς παραμένουν ανεξιχνίαστα και η αριθμητική τους συμμετοχή στο έγκλημα μικρή», όπως είχε δηλώσει προ δεκαετίας ήδη στην Καθημερινή, ο καθηγητής Εγκληματολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Ιάκωβος Φαρσεδάκης. (Δικαιολογημένη, ελπίζουμε, ευαισθησία υποχρεώνει εδώ να αναφερθούν και πλευρές που πλήττουν δυσκόλως κεκτημένα της ελλαδικής κοινωνίας, όπως οι υποθέσεις εις βάρος γυναικών - θυγατέρων και συζύγων- που ποτέ δεν βγαίνουν έξω από τα φτηνά δωμάτια της μεταναστευτικής δυστυχίας. Και άλλα πολλά ανάλογα, που ίσως μες στο γενικότερο πλαίσιο να ηχούν ως λεπτομέρειες).

Την μαζική λαθρομετανάστευση, χωρίς υποδομές, χωρίς ελέγχους και χωρίς πρόγραμμα την υποδέχθηκαν πολλοί ως προάγγελο μιας νέας, πολυπολιτισμικής κοινωνίας. Λες και αρκεί να στοιβάξεις εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους μακριά απ’ την πατρίδα τους, σε αναζήτηση αβέβαιης εργασίας και σε άθλιες συνθήκες, για να φυτρώσει πολυπολιτισμός. Αυτός ο κύριος όμως, για να σημαίνει κάτι και να μην καταντά κενό διαφημιστικό σλόγκαν, έχει προϋπόθεση την συνάντηση πολιτισμών. Κάτι αδύνατον όταν οι λαθρομετανάστες έρχονται ακριβώς αποστερούμενοι τον πολιτισμό τους, σαν «ανθρώπινο δυναμικό» προς εκμετάλλευση. Τα γκέτο, υπό αυτές τις συνθήκες, είναι αναπόφευκτα. Και δημιουργήθηκαν.

Από τα άνετα προάστια, την ελληνική ιδιότυπη suburbia των υψηλών εισοδημάτων, εύκολα τα παραβλέπει κανείς όλα αυτά και ασκεί αφ’ υψηλού κριτική στους κατοίκους του Αγίου Παντελεήμονα. Εύκολα βλέπει και κατακρίνει τις ακρότητες τους, την καταφυγή τους στην αυτοδικία, την στροφή τους στην δεξιά ή και την ακροδεξιά. Δύσκολα όμως καταλαβαίνει τα προβλήματά τους. Λογικό, αφού για τα άνετα προάστια τα γκέτο είναι σαν τις χωματερές. Μόνο οι Φιλιπινέζες τους έχουν το ελεύθερο σε αυτές τις περιοχές. Άλλωστε, οι φωνές του απαίσιου θιάσου δεν χρειάζεται να πάρουν τον νόμο στα χέρια τους για να διώξουν τους λαθρομετανάστες από την Κηφισιά. Αυτό το αναλαμβάνουν από μόνα τους τα υψηλά ενοίκια.


Βεβαίως, δεν είναι μόνο οι μετανάστες υπεύθυνοι για την αύξηση της εγκληματικότητας ―ακόμη και αν είναι δυσανάλογα υψηλά τα ποσοστά συμμετοχής τους σε αυτήν. Είναι και όλο το παραμύθι «γκλαμουριάς», υπερκατανάλωσης και γρήγορου πλουτισμού που εμπέδωσε από το ‘90 και μετά η ελληνική κοινωνία. Είναι και η διάλυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και της όποιας ελληνικής βιομηχανίας που μετέτρεψε άλλους σε υπάλληλους διαφόρων «φρανσάιζ» και άλλους σε ανέργους. Είναι και η αυξανόμενη ιδιωτεία και ιδιοτέλεια των κατά λάθος ελλήνων.

Η υψηλή εγκληματικότητα, όμως, είναι εδώ για να μείνει. Και, αντίθετα με όσα γράφονται και λέγονται, όσοι αντιδρούν δεν είναι αναγκαστικά συντηρητικοί, ούτε είναι επηρεασμένοι «από την τηλεόραση και την κινδυνολογία της». Ο κόσμος δεν είναι ηλίθιος. Θυμάται μια εποχή, όχι πολύ μακριά, που στις συνοικίες δεν χρειάζονταν να κλειδώνεις την εξώπορτα. Και δεν τολμά καν να την νοσταλγήσει

Friday 3 April 2009

The views of Hellenism of the Pseusomacedonians

όπως το έγραψε στο μηνιαίο φύλλο που εκδίδει το άλλο πουλέν του
Σλαβομακεδονισμού Chris Stefou ή Risto Stefov με τον τίτλο "Macedonian
Digest". Συνιστώ ψυχραιμία κατά την ανάγνωση και απλά λέω ότι δυστυχώς αυτή
είναι η άποψη της πλειονότητας των Δυαδυκτιακών Σλαβομακεδονιστών για τον
Ελληνισμό και για τους Έλληνες.
ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΜΕ.

Ο Ελληνισμός είναι όπως ένας ιός, που μολύνει τους ανθρώπους και αυτοί με
τη σειρά τους μολύνουν τους άλλους με αυτό. Οι άνθρωποι σήμερα που μολύνουν
άλλους με τον νοσούντα Ελληνισμό δεν είναι ούτε καν Έλληνες. Είναι οι ίδιοι
απόγονοι των Μακεδόνων(τύπου Σλαβομακεδονισμού), Αρβανιτών, Βλάχων, κλπ.,
των οποίων οι πρόγονοι ήταν οι τελευταίοι που έχουν μολυνθεί από την νόσο.
Οι μη Έλληνες, οι ψευδό-Έλληνες δεν είναι τίποτα άλλο παρά πομποί μιας
ψεύτικης εθνικής κληρονομιάς. Είναι κυριολεκτικά, ανθρώπινοι ιοί. (οι
Έλληνες)
Η νοοτροπία των ανθρώπων αυτών(οι Έλληνες) δεν είναι τίποτα περισσότερο
παρά καθαρός ρατσισμός. Καταστρέφουν οποιοδήποτε και κάθε εθνότητα, γλώσσα
και την πολιτιστική κληρονομιά που έρχεται σε επαφή και με τις προσπάθειές
τους στο να "Ελληνοποιήσουν" αυτό. Αυτοί(οι Έλληνες) είναι ιστορικές απάτες
του κόσμου, μεγάλη απομίμησης, οι οποίοι έχουν μετατρέψει τη νότια Βαλκάνια
σε ένα Ελληνικό θεματικό πάρκο, και οι ίδιοι σε Ελληνικά ζόμπυ. Είναι απλές
σκιές των προγόνων τους, των οποίων το πολύ εθνικής κληρονομιάς και μητρικής
αμφισβητούν και περιφρονώ. Πάρτε για παράδειγμα τον Πάγκαλο και την
Μπακογιάννη. Δείτε πώς καθυβρίζουν την αλβανική τους καταγωγής. Κοίταξτε τον
Καραμανλή, ο τυμπανισμένος βλάκας, που φέρεται χαμερπά όταν κάποιος
αναφέρεται ότι η οικογένειά του μιλούσε το "σλαβικό ιδίωμα". Σκεφτείτε όλους
τους Έλληνες πρωθυπουργούς με Βλάχικη εθνική κληρονομιά και πώς σήμερα τόσο
η βλάχικη εθνικότητα αλλά και η βλάχικη γλώσσα διασύρονται και αρνιούνται
από τους Έλληνες. Ο Ελληνισμός είναι μια ασθένεια, πιστέψτε με, αυτοί οι
άνθρωποι είναι άρρωστοι. Η Ελλάδα βάζει στα ράφια τα ανθρώπινα δικαιώματα
όπως και οι αθλητές τα μετάλλια τους. Υπάρχει ένα μετάλλιο για την πιο
ρατσιστική κοινωνία, στον κόσμο; Η Ελλάδα θα κερδίσει τον τίτλο «country
mile»( αυτό δεν μπόρεσα να το μεταφράσω).

O Lubi Uzunovski είναι ιδιοκτήτης του σαιτ του Ουράνιου Τόξου όπως και του
maknews.
Τώρα εάν συμφωνεί το εθνικιστικό κόμμα Ουράνιο Τόξο με τις απόψεις του θα
θέλαμε να το μάθουμε. Πάντως η κλίκα των αποχωρούντων και δυσαρεστημένων από
το ΟΤ όπως ο Abecedar και η Vodenka μάλλον τις ευχαριστιούνται αυτές τις
ρατσιστικές απόψεις του Uzunovski. Άλλωστε η τελευταία είναι και moderator
στο φόρουμ του.

http://akritas-history-of-makedonia.blogspot.com/2009/04/o.html